Hayallerinizi Yaşatacak Gürpınar Escort Bayan

Hayallerinizi gecelik ilişkilerinize sığdırmakta zorluk çekiyorsunuz. Çünkü partnerinizin sizi yatakta anlamadığını düşünüyorsunuz. Oysaki belki de bazı şeyleri anlaması için çok şey belli etmişsinizdir. Ona rağmen partnerinizin karşınızda yine hiçbir şeyi anlamadan yer aldığını düşünüyorsunuz. Bir kadın eğer ki erkeğini anlama konusunda bir yetenek sahibi değilse, oradaki sıkıntı büyüktür. Bence sırf bu yüzden o muhteşem escort kadınlardan ayrılıyor erkekler. Bu tarz haberleri çok duyuyoruz. İşte dünyanın en güzel kadınları arasında yer alan o isim aldatıldı falan filan diye. Sağda solda bunlara denk gelince, ilk reaksiyon: ‘’bu kadar güzel bir kadınım olacak da aldatacağım öyle mi’’ gibi sitemkar bir tepki olabiliyor.
Ancak güzelliğin yatakta pek de bir karşılığı olmuyor. En azından bir süre sonra erkekler, güzellik denilen şeyin o istedikleri şey olmadıklarını görüyorlar. Amacı burada iç güzellik falan filan da değil. Hani sizlere iyi insanı bulun gibi elle tutulur hiçbir tarafı olmayan saçma şeyler söylemeyeceğim tabii ki. Freud demiş sonuçta, bir erkek sevgili olmak istemeyeceği bir kadın ile arkadaş olmaz diye. Yani demek ki erkekler arkadaş seçerken dahi aslında sevgili seçer misali bazı güdülere sahip olarak hareketleniyorlar. Ama benim dediğim şey bu değil. Benim deneyimli olan, hayallerinizi yaşamanıza ortak sağlayan escort bayan hizmetlerimin asıl şey olduğunu görmenizden bahsediyorum. Bu gerçekten de her erkeğin arzu ettiği asıl şey olmaktadır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir